|
Malin
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 2/6 Skąd: Komorów Pod Warszawą
|
Wysłany: Pon 21:44, 10 Gru 2007 Temat postu: [Scripts] Potwory :) |
|
Umieszczenie czegokolwiek poza gotowym skryptem = Ostrzeżenie
Kod: |
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Elder Druid" nameDescription="a Elder Druid" race="water" experience="20000" speed="560" manacost="0">
<health now="45000" max="45000"/>
<look type="63" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="6011"/>
<targetchange interval="5000" chance="8"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag canpushcreatures="0"/>
<flag targetdistance="4"/>
<flag staticattack="90"/>
<flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="1000" skill="60" attack="50"/>
<attack name="physical" interval="1000" chance="10" range="7" min="-150" max="-450">
<attribute key="shootEffect" value="arrow"/>
</attack>
<attack name="energy" interval="1000" chance="9" range="7" min="-300" max="-500">
<attribute key="shootEffect" value="energy"/>
<attribute key="areaEffect" value="energy"/>
</attack>
<attack name="physical" interval="1000" chance="80" range="10" min="-700" max="-1100">
<attribute key="shootEffect" value="suddendeath"/>
</attack>
</attacks>8015" defense="100">
<defense name="healing" interval="1000" chance="20" min="402" max="608">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity physical="0"/>
<immunity energy="1"/>
<immunity fire="1"/>
<immunity poison="1"/>
<immunity lifedrain="1"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity outfit="1"/>
<immunity drunk="1"/>
<immunity invisible="1"/>
</immunities>
<voices interval="5000" chance="10">
<voice sentence="Look at my healing Power!"/>
<voice sentence="An animals are my!"/>
<voice sentence="I'll Kill Sorcererers!"/>
<voice sentence="For the Elvenbane!"/>
<voice sentence="Don't Attack me, because i can kill you!"/>
</voices>
<loot>
<inside>
</inside>
</item>
</loot>
</monster> |
To będzie tak jakby Elder Druid XD
Loot Hogen sam doda ale ja proponuje Soft Boots (Rzadko) , Sprite Wand (Rzadko) i 1-3 cc
To skrypt dla ots 7.92 wy go poprawcie bo nie mam swojego 7.6 ots sciągniętego ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Marco Marc
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pon 23:09, 10 Gru 2007 Temat postu: |
|
Nigdy nie zajmowałem sie czymś takim, pierwszy raz przeglądam taki skrypt, dlatego pytam
<defense name="healing" interval="1000" chance="20" min="402" max="608">
1. Odradza się to-to co 1 - 5 sekund o 400 do 600hp?
2. Wali poczwórnie na rundę (cosekundę) max. w sumie za 2658?
3. I jeszcze szybkość - 560 to chyba nie da się uciec na polu?
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Hogen
|
|
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 17:48, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
TO nie do końca tak jak myślisz Marco. Bo widzisz im większa, lub mniejsza liczba tym szybciej lub wolniej wali. Np. w Morgarocie jest szybkość około 1200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Magic Hereos
|
|
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: to pytanie?
|
Wysłany: Wto 17:54, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
To bedą ten nowe potworki czy nie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Malin
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 2/6 Skąd: Komorów Pod Warszawą
|
Wysłany: Wto 20:25, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
Marco Marc napisał: | Nigdy nie zajmowałem sie czymś takim, pierwszy raz przeglądam taki skrypt, dlatego pytam
<defense name="healing" interval="1000" chance="20" min="402" max="608">
1. Odradza się to-to co 1 - 5 sekund o 400 do 600hp?
2. Wali poczwórnie na rundę (cosekundę) max. w sumie za 2658?
3. I jeszcze szybkość - 560 to chyba nie da się uciec na polu?
Marek |
To co pokazałeś to jest leczenie się 20% szansy w ataku na leczenie się od 402 do 608 hp.
Z melee uderza jak przy skillu 60 z bronią która ma 50 atk.
Uderza ze strzały od 150hp-450hp.
Uderza z energii (tak jak HMM) za 300-500 hp z szansą 1/10.
Uderza z obrażeń fizycznych (SD) za 700-1100 hp z szansą 4/5.
Jest odporny na wszystko oprócz obrażeń fizycznych.
<flag summonable="0"/>-nie summonuje
<flag attackable="1"/>-da się go atakować ^^
<flag hostile="1"/>-niewiem co to znaczy.
<flag illusionable="0"/>-nie da się go utevo res"xxxxx
<flag convinceable="0"/>-nie da się go convice
<flag pushable="0"/>-nie da się go popchnąć
<flag canpushitems="1"/>-może poruszać itemy (skrzynie, parcele, itp.)
<flag canpushcreatures="0"/>-nie może zabijać swoich aby dostać się do ciebie.
<flag targetdistance="4"/>-niewiem co to znaczy ale chyba na odległość jaką zaznaczy cię do target.
<flag staticattack="90"/>-niewiem co to znaczy.
<flag runonhealth="0"/>-niewiem co to znaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Marco Marc
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 20:55, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
czyli mniej wiecej dobrze liczyłem max. hity tego czegoś; a co do czasu, to w wielu programach "interval" równy 1000 to rzeczywista sekunda
przy chance = 20 (20% czyli 1/5) wychodzi, że co 1 do 5 sekund odradza się. Hydra robi podobnie - nie odradza się cały czas i nie co sekundę, lecz raz prędzej raz wolniej po uderzeniu.
<flag staticattack="90"/>- może to byc moc ataku, kiedy gracz stoi w zwarciu i potworek tez stoi i bije gracza? Wtedy wali 90% całej mocy? Jak przy wiekszosci potworów należy bijąc biegać
<flag runonhealth="0"/>- run - on - health - - cos z uzdrawianiem? może przy wartości zero nie mozna go uzdrawiac, a przy =1 możnaby go uhnąć?
nawiasem mówiąc fajny byłby taki potworek; skoro nie ma pvp to mozna kogos w ten sposób huncic - bije mocngo potworka a ty go UH i po gościu.
Marek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco Marc dnia Wto 21:10, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Malin
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 2/6 Skąd: Komorów Pod Warszawą
|
Wysłany: Wto 22:57, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
W sumie runonhealth to Biegać po zdrowiu Xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Marco Marc
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 23:27, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
no w sumie spośród killkudziesięciu znaczeń "run" nasz słowo 'czynny" chyba moze byc najwłaściwsze - "czynne uzdrawianie"; albo też "run on.. " - "z pośpiechem"? kto ich tam wie, tych angielskich informatyków co mieli na mysli .
Najlepiej zrobić potworka, dać mu =0 i sróbowac uhnąc, potem =1 i tezuhnąć.
Sie zobaczy co stworek potrafi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Malin
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 2/6 Skąd: Komorów Pod Warszawą
|
Wysłany: Śro 17:03, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
@UP
Każdego da się uhać ale tylko na pvp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
FuN OtSa
|
|
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Pią 20:46, 14 Gru 2007 Temat postu: |
|
Nom ale mialem taki przypadek, ze walczylem na arenei i mnie kolega co
tam stal mnie uhał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12 Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|